Salut! Sunt Andre din Brasov, am 21 ani si lucrez in domeniul unghiutelor de aproximativ 1 an si jumatate . Aici puteti viziona diverse modele pentru inspiratie, articole interesante cu/despre unghii, tutoriale facute de mine pentru cele ce nu cunosc aceasta tehnica si multe altele. Pentru cele interesate aplic unghii tehnice, tips sau constructie cu gel cu materiale de calitate la domiciliul meu. Puteti vedea poze pentru a va convinge, la sectiunea "Produsele mele".

Va astept cu prietenie pe id-ul de mess: unghii_andre sau pentru mai multe informatii la 0751 336 487.

Pupici :)

sâmbătă, 15 mai 2010

Lista concurentelor

Din pacate nu au fost atat de multe concurente fata de cum ma asteptam. Dupa cum am spus si in regulament, pentru ca acest concurs sa aibe loc, trebuiau sa fie inscrise minim 10 fete. Dat fiind faptul ca nu sunt 10, in mod normal concursul trebuia sa nu aibe loc, insa m-am hotarat totusi sa inaintez, cu conditia sa aleg eu persoana care m-a facut sa cred ca ar merita cel mai mult aceasta manichiura.

Iata si lista:

1. Berdei Cristina
2. Torok Cristina
3. Stupu Andreea
4. Kis Mihaela
5. Negrea Oana-Maria
6. Iancu Sorana
7. Ionita Andreea
8. Gollu Andreea

Maine voi afisa castigatoarea. Ramaneti pe faza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu