Salut! Sunt Andre din Brasov, am 21 ani si lucrez in domeniul unghiutelor de aproximativ 1 an si jumatate . Aici puteti viziona diverse modele pentru inspiratie, articole interesante cu/despre unghii, tutoriale facute de mine pentru cele ce nu cunosc aceasta tehnica si multe altele. Pentru cele interesate aplic unghii tehnice, tips sau constructie cu gel cu materiale de calitate la domiciliul meu. Puteti vedea poze pentru a va convinge, la sectiunea "Produsele mele".

Va astept cu prietenie pe id-ul de mess: unghii_andre sau pentru mai multe informatii la 0751 336 487.

Pupici :)

duminică, 16 mai 2010

Castigatoare este: Sorana Iancu!

Iata si un step by step cu unghiutele ei:

1.

2. Am taiat unghiutele, le-am pilit, am matuit suprafata unghiilor foarte bine



3. Am dat cu o solutie speciala, am lipit tipsurile si le-am scurtat putin



4.Am pilit tipsul pentru a face trecerea dintre acesta si unghiute



5. Am aplicat gelul french si gelul de modelare (gelul la intarire e posibil sa provoace senzatia de fierbinte, ardere), ca si in cazul Soranei :)




6. Am sters cu cleaner si am dat forma frumoasa unghiutelor



7. Dupa 3 incercari de nail art, am ramas la floricica



8. Am facut modelul(cu vopsele acrylice), am aplicat gelul de sigilare,cristale swarovski, ulei de cuticule si voila!




3 comentarii:

  1. Mi-ar fi placut mai mult modelul cu linii curbe (cu rosu si negru)dar a iesit bine si cu flori... Esti o artista a mainilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. din ce am inteles...ai facut french-ul direct pe tips? :?

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de bine arata! numai cand vad unghiutzele alea atat de minunate mi se face dor de perioada cand aveam si eu...

    RăspundețiȘtergere