Salut! Sunt Andre din Brasov, am 21 ani si lucrez in domeniul unghiutelor de aproximativ 1 an si jumatate . Aici puteti viziona diverse modele pentru inspiratie, articole interesante cu/despre unghii, tutoriale facute de mine pentru cele ce nu cunosc aceasta tehnica si multe altele. Pentru cele interesate aplic unghii tehnice, tips sau constructie cu gel cu materiale de calitate la domiciliul meu. Puteti vedea poze pentru a va convinge, la sectiunea "Produsele mele".

Va astept cu prietenie pe id-ul de mess: unghii_andre sau pentru mai multe informatii la 0751 336 487.

Pupici :)

luni, 10 mai 2010

7 mai 2010 - Curs de sculptura (3D)

In sfarsit a venit vremea floricelelor 3D, ca imi doream cam de multisor sa invat sa fac asa ceva. Ce sa zic ... mi s-a parut o tehnica destul de grea, singura nu cred ca as fi reusit vreodata sa invat asa ceva. Chiar daca acum nu arata chiar spectaculos rezultatul, cu multa exersare am sa progresez :)

Acum si cateva poze:


Colegele de munca :)



Mari D. numai dupa mine te tii :P:P



Nu va asteptati la prea mult progres in prima zi :D

Un comentariu: