Salut! Sunt Andre din Brasov, am 21 ani si lucrez in domeniul unghiutelor de aproximativ 1 an si jumatate . Aici puteti viziona diverse modele pentru inspiratie, articole interesante cu/despre unghii, tutoriale facute de mine pentru cele ce nu cunosc aceasta tehnica si multe altele. Pentru cele interesate aplic unghii tehnice, tips sau constructie cu gel cu materiale de calitate la domiciliul meu. Puteti vedea poze pentru a va convinge, la sectiunea "Produsele mele".

Va astept cu prietenie pe id-ul de mess: unghii_andre sau pentru mai multe informatii la 0751 336 487.

Pupici :)

marți, 27 septembrie 2011

Salutare!

De ceva timp ma tot gandesc sa inveselesc blogul putintel. Step by step-uri nu prea mai fac ca majoritatea clientelor mele doresc simplitate, dar, m-am gandit sa incep sa scriu review-uri despre produse. Asta atat in ajutorul vostru, cat si in al meu.
Asadar,de maine am sa incerc sa postez cat de des pot si am sa va vorbesc despre produse,bineinteles din perspectiva mea. Astept intrebari sau recomandari, sa-mi spuneti ce preferati sa vedeti pe blog si daca este buna ideea mea pe mail-ul meu: unghii_andre@yahoo.com.

De ce fac asta?

Pentru ca tot timpul am cautat produse, mi-am cumparat de toate si am constatat ca majoritatea banilor au fost aruncati pe fereastra. Exista multe firme, care au produsele lor bune, foarte bune sau mai putin bune si vreau sa va impartasesc experienta mea.

Va pup,

Andre

5 comentarii:

  1. buna si binevenita ideea ;) eu nu pun inca gel, dar as fi tare curioasa ce produse recomazi..daca m-as apuca de asa ceva...imi plac modelele tale si esti sursa mea de inspiratie cind vine vb de modele nu ff incarcate..si stiu si eu cum e cu clientele :)..mereu vor ceva simplu usor de sortat..si e normal asa

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. si daca ai incercat gelurile lina sunt curioasa ce parere ai despre ele :D

    RăspundețiȘtergere
  4. andayn multu de raspuns :) ai sa vezi ca este o meserie draguta, daca ai rabdare si esti perseverenta :*

    Anetta- nu am incercat si nici nu am auzit de ele :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, numele meu este tot andreea si sincer as fi foarte incantata daca ai face un review cu geluri de camuflaj! si eu pun unghii false dar nici un gel de camuflaj nu l`am gasit care sa aibe un grad mare de acoperire si o culoare cat mai naturala, nu tipatoare! ce am folosit eu a fost de la juliana, get nails si tienda, si sincer cel mai bun mi s`a parut cel de la tienda. felicitari pt munca frumoasa pe care o faci!

    RăspundețiȘtergere