Salut! Sunt Andre din Brasov, am 21 ani si lucrez in domeniul unghiutelor de aproximativ 1 an si jumatate . Aici puteti viziona diverse modele pentru inspiratie, articole interesante cu/despre unghii, tutoriale facute de mine pentru cele ce nu cunosc aceasta tehnica si multe altele. Pentru cele interesate aplic unghii tehnice, tips sau constructie cu gel cu materiale de calitate la domiciliul meu. Puteti vedea poze pentru a va convinge, la sectiunea "Produsele mele".

Va astept cu prietenie pe id-ul de mess: unghii_andre sau pentru mai multe informatii la 0751 336 487.

Pupici :)

vineri, 30 septembrie 2011

Intretinere pedichiura cu gel - step by step

Multe fete se intreaba cum se face intretinerea la pedichiura cu gel. Intr-un step by step anterior am aratat cum se face si pedichiura cu gel pentru cele interesate.

Mare filozofie nu e, de fapt, este chiar foarte simplu. Se face exact ca la manichiura, dupa cum urmeaza:

1. Pun clienta pe un scaun si o trag de picioare, degete pana sta incomod :D(da, nu am scaun special pentru pedichiura din lipsa de spatiu)
2. Cam asa arata pedichiura dupa aproxmativ o luna.


3. Pilesc cu freza gelul de constructie si modelul anterior (in cazul de fata pilesc pana dau jos sclipiciul albastru), fara sa ma chinui sa-l dau jos chiar pe tot. In locurile mai sensibile sau unde nu pot ajunge cu freza pentru a nu o rani pe clienta, voi pili cu pila normala 100/100 (asta imi place mie cel mai mult)
4. Sterg putin minunatia de praf si incep sa scurtez unghiile si sa elimin si ultimele parti de sclipici cu pila normala.
5. Schimb varful frezei cu cel pentru cuticule si indepartez cuticula de pe unghia naturala.
6. Sterg bine de praf cu o perie tare (nu pamatuf) de sus in jos pentru a nu introduce tot praful sub cuticule.


7. Dau cu nail prep doar pe unghia naturala.
8. Incepem operatiunea gel: dam stratul de baza (gel de aderenta/ gel de baza/ bonding gel- fiecare ce are). Atentie: se da intr-un strat foarte foarte subtire, periat si apoi bagam la lampa. Daca se da intr-un strat mai gros, efectul poate sa fie cel invers aderentei.
9. Daca se doreste se aplica un gel camouflage sau cover si se baga in lampa
10. Se face frenchul (din sclipici, gel, paiete etc) si se baga in lampa
11. Se face constructia unghiei cu gel de constructie sau gel 3 in 1 si se baga in lampa

12. Degresam cu cleaner
13. Daca mai este nevoie pilim si dam foarma unghiei. Eu niciodata nu trec de pasul asta in special pentru a putea pili pe la cuticula pentru ca atunci cand creste unghia sa nu se vada un damb mare.

14. Se curate bine praful cu periuta ca la punctul 6
15. Dupa aceea se face modelul, in cazul de fata am facut o floricica cu acryl, iar dupa ce s-a uscat am pus un bob mic de gel pentru a presara perlute si am introdus la lampa.




16. Urmeaza gelul de luciu aplicat intr-un strat subtire. (avem grija sa nu atingem cuticula) si bagam la lampa.
17. Dam cu ulei de cuticule pentru hidratare.
18. Facem si o manichiura asortata si cam asa iese la final:

3 comentarii:

  1. Buna!
    In primul rand eu una iti multmesc pt toate articolele si te rog sa mentionezi daca nu te deranjeaza e gel cover folosesti.
    Felicitari inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  2. super :x acrylul de la ce filma folosesti? :*

    RăspundețiȘtergere