Salut! Sunt Andre din Brasov, am 21 ani si lucrez in domeniul unghiutelor de aproximativ 1 an si jumatate . Aici puteti viziona diverse modele pentru inspiratie, articole interesante cu/despre unghii, tutoriale facute de mine pentru cele ce nu cunosc aceasta tehnica si multe altele. Pentru cele interesate aplic unghii tehnice, tips sau constructie cu gel cu materiale de calitate la domiciliul meu. Puteti vedea poze pentru a va convinge, la sectiunea "Produsele mele".

Va astept cu prietenie pe id-ul de mess: unghii_andre sau pentru mai multe informatii la 0751 336 487.

Pupici :)

miercuri, 28 septembrie 2011

Review - geluri de luciu

Care e cel mai bun gel de luciu?

Dupa cum stiti, primul curs l-am facut la Christine Valmy, care a fost un adevarat esec si o adevarata greseala in alegerea unui curs basic. Acolo am facut practica doar cu acryl. Problema mea vesnica era: cum sa fac ca unghiile sa aibe un luciu superb, impecabil? Asa ca m-am reprofilat pe gel. Si am inceput sa testez diverse produse.

Pana acum am folosit asa:

1. Quick Finish de la Janet.
2. Quick Finish gel II de la Juliana Nails
3. Top gel de la 2M Beauty
4. Top Shine gel de la Crystal Nails

1. Quick Finish Gel – Janet - inainte cu ambalaj roz



De la inceput mi s-a parut ciudat acest gel. In primul rand ca Janet are 4 geluri: gel de aderenta, gel de constructie, gel de sigilare si quick finish-ul (optional). Nu stiu de ce se zice ca acest gel este optional pentru ca gelurile de sigilare mi se pare ca nu lasa absolut niciun luciu, asa ca neaparat trebuie folosit si acest quick finish.
De cand l-am cumparat , nu l-am folosit decat de 2 ori pe cliente si ca sa nu-l arunc il folosesc peste modelele de pe tipsuri sau margarete.

Avantaje:
- fara fixare

Dezavantaje:
- pensula inconfortabila (mare si stufoasa – ma chinui sa aplic gelul cu ea pentru a nu atinge cuticula)
- timp mare de intarire (> 3 minute)
- lasa reziduri lipicioase (amprente), cu toate ca am respectat timpul petrecut la lampa si nici nu l-am pus in strat gros
- nu rezista luciul pana la urmatoarea intretinere
- pret mare raportat la calitate


2. Quick Finish II – Juliana Nails




De cand am inceput sa folosesc cateva produse Juliana Nails si pana acum, am fost foarte multumita de majoritatea produselor. Quick Finish II este unul din produsele preferate de la aceasta firma, il recomand cu cea mai mare incredere. Sunt pur si simplu indragostita de el. As fi curioasa sa incerc si gelurile top sidef, poate la urmatoarea comanda …


Avantaje:
- vascozitate subtire
- luciu intens
- timp scurt de intarire (2 minute)
- luciu rezistent pana la urmatoare intretinere (oricat ar dura acest timp)
- pensula confortabila usor de manevrat
- fara fixare

Dezavantaje:

- pret mare


5. Top gel- 2M Beauty



Cand am dat prima mea comanda la 2M am dat special pentru un gel cover. Consider aceste geluri foarte importante si pot spune ca nu m-as lipsi sub nicio forma de gelurile cover sau camuflaj. La aceeasi comanda am zis hai sa incerc si gelul top, cu toate ca am fost sceptica, dar nefiind foarte scump l-am luat. Bineinteles ca pretul reflecta calitatea.

Asadar:

Avantaje:

- pret mic (35 lei)
- fara fixare
- pensula confortabila

Dezavantaje:

- nu are stralucire de lunga durata
- timp mare de intarire (> 3 minute)
- lasa reziduri lipicioase (amprente), cu toate ca am respectat timpul petrecut la lampa si nici nu l-am pus in strat gros
- nu rezista luciul pana la urmatoarea intretinere

3. Top shine gel - Crystal Nails

L-am cumparat cand am fost plecata la Budapesta … si cum magazinul CN era in apropierea hotelului, am dat o “fuga” si pe acolo sa-mi fac plinul, preturile fiind mai scazute fata de Romania.

Avantaje:

- luciu puternic
- fara fixare
- pret moderat

Dezavantaje:

- pensula oribila, ciufulita (ma gandesc ca poate am prins eu un produs defect, altfel refuz sa cred ca CN ar comercializa asa ceva)
- uneori, cu toate ca respectam timpul de stat la lampa si nu il puneam in strat gros, ramaneau amprente
- timp mare de intarire



Nu zic ca sunt cel mai tare technician de unghii din lume (nici pe departe), nu am folosit nici toate produsele existente pe piata, dar am vrut sa-mi dau cu parerea despre anumite produse folosite de mine.

Daca aveti intrebari, nedumeriri, indicatii, recomandari, pareri, sfaturi despre produsele de mai sus sau altele similare, va rog sa imi scrieti pe adresa de email: unghii_andre@yahoo.com

Va pup,

Andre.

22 de comentarii:

  1. Eu am mai folosit si Exclusive,
    http://e-unghii.ro/exclusive-nails/1064-gel-finish-luciu-15ml.html
    Pret mic, calitate f buna- timp de intarire 2min, luciul rezista pana la intretinere, nu apar amprente, e de fapt ca si cel profesional de la Kinetics pe care l-am avut inainte.
    Nu recomand Liquid Bufferul de la OPI, care se usuca la aer si in final este exact ca un sealer. Are miros puternic de lipici adevziv permanent, ustura ochii, si se usuca foarte greu... in plus pensula e rea de tot (si costa si 80ron).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. citind comentariul tau m-am hotarat sa imi iau si eu gelul de la Exclusive dar a fost cea mai prosta alegere. De ce? luciul tine maxim 7 zile,ingalbeneste unghiile si nici macar nu sigileaza. Singurul avantaj este ca nu lasa amprente si se usuca in 2-3 minute...pacat!!!

      Ștergere
  2. Cursurile basic le am facut la Wnr Nail Art si tot de la ei am folosit si produsele lor,eu sunt multumita de ele si de luciu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Danube Daughter multumesc de raspuns :*, este complex, exact cum imi place mie :) Intradevar, vad ca este foarte ieftin (30 lei, wow), poate daca vreodata am sa am ocazia sa-l testez, o sa-mi pot face o parere, momentan mi-e frica si raman la Quick Finish-ul meu de la Julianna Nails. :D

    Andreea multu de atentie, esti o draguta :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim pentru review, Andre! M-ai pus pe ganduri, asa cum o faci de obicei :)) Te pup..

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am folosit diverse geluri de luciu ... Unele miroaseau oribil nici nu le puteam folosi .. Plus ca trebuia sa le si degresez .. Altele cik erau fara degresare dar am constatat k de fapt erau top coat si nici decum finish gel .. Si se usca si l aer .. Iar apoi mi am luat de la CN .. Si tin sa precizez ca sunt foarte multumita de el .. La mine intr un minut max 2 e uscat .. Pensula e ok .. (probabil ai nimerit u unul nasol) .. Si luciul ramane pana se revine la intretinere !! Si am mai auzit k si cei de la Diamond au un gel finish bun insa eu am o retinere cu aceasta firma deci :D nu stiu ce sa zic ..

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria D - eu zic ca nu o sa fi dezamagita, oricum ne poti povesti experienta ta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Andreea si eu zic ca am nimerit unul prost pt ca si pensula era ciufulita - chiar nu l-am putut folosi deloc si avea si buburuze de gel uscat pe gura flaconului - poate am nimerit unul care a fost deschis sau care s-a scurs, naiba mai stie :)

    Car despre produse, eu zic ca fiecare are oricum produsele lui preferate. Si eu folosesc anumite produse, care poate tie nu iti plac deloc din anumite motive, de aceea am inceput si sa scriu pe blog reviw-uri sa aflam cat mai multe opinii de la cat mai multe fete :D si ma bucur ca acest lucru a avut succes.

    Va pupic.

    RăspundețiȘtergere
  8. ceau...eu folosesc finish gel de la Pearl (alfa) de cand fac manichiura...is foarte multumita de produsele lor...are geluri asemanatoare cu CN. pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. buna andre,as mai avea o intrebare...sper ca nu deranjez.trebuie sa folosesc toate gelurile de la aceeasi gama de ex : primer,gelurile si top coat?

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa e recomandat.
    Acum poti incerca si tu daca vrei si vezi cum reactioneaza intre ele :)

    RăspundețiȘtergere
  11. mersi de raspuns andre :*,am incercat sa le combin ;)) dar nu tin unghiile care le pun,(sunt incepetoare si nu am facut nici curs)de ex le pun azi si pe maine ori prind aer ori se desprinde gelu si ma gandeam ca poate fi si asta o cauza

    RăspundețiȘtergere
  12. eu folosesc acum de la CN, are luciu puternic pe moment, dar se duce imediat in cateva zile :(
    nici nu stiu ce sa mai incerc. cam toate mi s-au parut la fel....
    oricum, ca si marca imi place IBD. gelul de constructie e suuuper de bun din toate punctele de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  13. Da asa e Andre fiecare foloseste produsele cu care s a obisnuit poate :D de exemplu am folosit si eu Janette Nails si nu mi au placut deloc .. toate clientele imi spuneau sa revin la vechiul gel .. na acuma depinde si de cum le folosim .. etc .. pt ca din cate am inteles sunt destul de bune gelurile de la ei .. multe fete am auzit ca le folosesc si sunt multumite de ele .. eu insa n am fost :D (caz special :)) ) Oricum buna ideea asta de a mai impartasi din idei .. tehnici .. geluri etc :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna, ma bucur ca mai exista persoane care dau din experientza lor si altora ,felicitarii :* eu recomand cel de la Exclusive la fel ca prima fata care a lasat comment,il folosesc de mult si nu am avut probleme,tine luciul pana la intretinere, chestia cu amprentele e din cauza ca dupa ce isi scoate clienta mainile din lampa isi si atinge unghiile,mereu trebui lasat maxim 1 minut dupa ce sunt scoate ca sa se poata "raci" mai ales cele de la CN. :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Salut Patricia!

    Nu cred ceea ce spui tu ca gelul trebuie sa se "odihneasca". Chiar cand am fost la un curs de la Crystal Nails, tipa ce ne invata verifica prin tamponare gelul daca este uscat sau mai trebuie lasat :)

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna , sa sti ca acest lucru chiar la un curs de la Crystal ne-a spus :D si am facut putin diferenta sa vad daca exista si poate putin de tot conteaza si asta,din cate am vazut eu,acuma poate mi sa parut :D si am bagat de seama prea mult la ce a zis atunci tipa cu lasatul 1 min ;))
    acuma trec de la ce vorbeam mai sus ca am o mare rugaminte,spune`mi te rog de pe ce site ti-ai luat aspiratorul si daca e bun,eu am mari probleme cu al meu,imi scoate prafu in loc sa`l aspire:))) multumesc si scuze ca iti pun atatea intrebarii :-s :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Aspiratorul il am de pe TIGERNAILS.RO Promed :)

    RăspundețiȘtergere
  18. buna andre eu folosesc geluri de la janet si nu sunt prea multumita..as vrea sa le schimb dar nu stiu ce as putea incerca....ce mi-ai putea recomanda?mersi

    RăspundețiȘtergere
  19. buna Andre.eu am folosit gel de la janet colorat,dar tb.2-3straturi sa se vada ,naspa.am folosit si de la nonname prost,crapa si prinde aer.nu stiu de unde sa mai iau .ma fac de rusine la cliente daca sti ceva bun spunem si mie te rog frumos mersi

    RăspundețiȘtergere
  20. buna
    Quick finish-ul de la TigerNails este compatibil cu alte geluri?Multumesc anticipat pentru raspuns :)

    RăspundețiȘtergere
  21. ce gel de constructie imi recomandati si mie???? sunt incepatoare ast rasp.....ms:*

    RăspundețiȘtergere