Salut! Sunt Andre din Brasov, am 21 ani si lucrez in domeniul unghiutelor de aproximativ 1 an si jumatate . Aici puteti viziona diverse modele pentru inspiratie, articole interesante cu/despre unghii, tutoriale facute de mine pentru cele ce nu cunosc aceasta tehnica si multe altele. Pentru cele interesate aplic unghii tehnice, tips sau constructie cu gel cu materiale de calitate la domiciliul meu. Puteti vedea poze pentru a va convinge, la sectiunea "Produsele mele".

Va astept cu prietenie pe id-ul de mess: unghii_andre sau pentru mai multe informatii la 0751 336 487.

Pupici :)

sâmbătă, 17 martie 2012

2 comentarii:

  1. Absolut superbe. Felicitari!
    Andreea, am si eu o intrebare sper sa nu fiu indiscreta, pun si eu unghiute de ceva timp si am incercat o gramada de geluri insa niciunul nu e bun( dupa 2 saptamani se ridica sau prind bule :( )...te rog frumos sa imi spui ce geluri folosesti. La sfarsitul lunii vreau sa imi comand geluri si sunt indecisa :| nu imi mai permit sa mai bag iar 500 de lei in geluri de nimic. Sper din tot sufletul sa iti aflu secretul(ma gasesti pe facebook : Sanda Petcu, ti-am dat like si la pagina ta Unghii Andreea Brasov). Iti multumesc anticipat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Folosesc geluri Juliana Nails, le poti comanda de pe Tigernails.ro , le recomand din inima , pusi :*

    RăspundețiȘtergere