Salut! Sunt Andre din Brasov, am 21 ani si lucrez in domeniul unghiutelor de aproximativ 1 an si jumatate . Aici puteti viziona diverse modele pentru inspiratie, articole interesante cu/despre unghii, tutoriale facute de mine pentru cele ce nu cunosc aceasta tehnica si multe altele. Pentru cele interesate aplic unghii tehnice, tips sau constructie cu gel cu materiale de calitate la domiciliul meu. Puteti vedea poze pentru a va convinge, la sectiunea "Produsele mele".

Va astept cu prietenie pe id-ul de mess: unghii_andre sau pentru mai multe informatii la 0751 336 487.

Pupici :)

miercuri, 25 ianuarie 2012

3 comentarii:

  1. Buna, as avea si eu o intrebare daca nu te superi. Mi-am pus si eu unghii cu gel la diferite persoane si mereu au prins aer, chiar din primele zile. La inceput am crezut ca e vina fetei care mi le pune, dar am vazut unghii puse de ultimele doua fete la care am fost, si aratau foarte bine si dupa 5 saptamani. Numai la mine prind aer. Ultima fata la care am fost mi a spus ca e posibil ca unghi mea sa respinga gelul. Crezi ca se poate asa ceva? Ca deja ma dispera chestia asta. Mersi mult de tot.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Georgiana!

    Am mai auzit si eu chestia cum ca unele fete nu ar suporta gelul ... nu stiu daca este adevarata sau nu, insa eu nu am intalnit pe nimeni aflat in postura ta.
    Da, am intalnit fete insa care isi rod unghiile cu gel in hal de hal, dar aia deja e o boala sau nepasare.

    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna,fff faine unghii pui!
    eu is inca la inceput si inca invat ,,,d aceea am si eu o intrebare,cu ce ai facut aceste dungi superbe(cu pensula-si daca da d unde o ai,k fff perfecte is...sau e stampila-daca da iarasi de unde o ai)!
    mersi mult d tot!

    RăspundețiȘtergere