Salut! Sunt Andre din Brasov, am 21 ani si lucrez in domeniul unghiutelor de aproximativ 1 an si jumatate . Aici puteti viziona diverse modele pentru inspiratie, articole interesante cu/despre unghii, tutoriale facute de mine pentru cele ce nu cunosc aceasta tehnica si multe altele. Pentru cele interesate aplic unghii tehnice, tips sau constructie cu gel cu materiale de calitate la domiciliul meu. Puteti vedea poze pentru a va convinge, la sectiunea "Produsele mele".

Va astept cu prietenie pe id-ul de mess: unghii_andre sau pentru mai multe informatii la 0751 336 487.

Pupici :)

luni, 3 octombrie 2011

Pregatirea unghiei naturale

Salutare!

Cel mai important pas in aplicarea unghiilor tehnice este acela de pregatire a unghiei naturale. Daca nu se acorda o importanta deosebita aici, unghiile vor prinde aer.

Acestia sunt pasii pe care ii urmaresc eu:

1. Indepartez lacul daca este necesar

2. Scurtez unghiile naturale si le rotunjesc



3. Dau cu bufferul in cazul in care ramane surplus pe dedesupt


4. Imping cuticulele cu instrumentul de impins cuticula


5. Dau cu bufferul pe suprafata unghiei (sau cu pila fina 100/180) pentru a indeparta luciul unghiei naturale.

5. Indepartez cuticula de pe unghie cu ajutorul frezei cu varful special pentru cuticule.

6. Indepartam praful de sus in jos pentru a nu intra sub cuticula cu o perie aspra

7. Se aplica nail prep, primer etc



Daca aveti intrebari, recomandari va astept cu mesaje :)

Va pup,

Andre

5 comentarii:

  1. Buna,
    Sunt super unghiile pe care le faci, dar as avea o intrebae pentru o incepatoare ce recomanzi gel sau acril, ma tot bate gandul sa-mi iau un kit dar nu m-am hotarat ce sa-mi iau

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti recomand un curs. Crede-ma e foarte foarte important sa iti arate cineva exact ce si cum se face.

    Eu cu tot cu curs am plans juma de an ca nu-mi ieseau si nu-mi tineau unghiile, ce sa mai zic fara :)


    Pupici si spor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fericita sunt ca ai postat asta! Multumesc mult!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai putea sa-mi spui ce freza folosesti si de unde as putea sa o achizitionez? Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere