Salut! Sunt Andre din Brasov, am 21 ani si lucrez in domeniul unghiutelor de aproximativ 1 an si jumatate . Aici puteti viziona diverse modele pentru inspiratie, articole interesante cu/despre unghii, tutoriale facute de mine pentru cele ce nu cunosc aceasta tehnica si multe altele. Pentru cele interesate aplic unghii tehnice, tips sau constructie cu gel cu materiale de calitate la domiciliul meu. Puteti vedea poze pentru a va convinge, la sectiunea "Produsele mele".

Va astept cu prietenie pe id-ul de mess: unghii_andre sau pentru mai multe informatii la 0751 336 487.

Pupici :)

miercuri, 17 august 2011


3 comentarii:

  1. Sunt incredibile dupa atata timp. ce mi se pare cel mai frumos e ca nu e deloc dezlipit la baza si nici la varf..dupa o luna jumate arata minunat. a mai venit la manichiura intre timp sau si-a curatat singura cuticulele?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca prin curatat intelegi taiat, nu, nu si le-a taiat :) . Eu le recomand sa isi dea cu ulei de cuticule si sa si le mai impinga din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar k sunt superbe spunemi s mie te rog care i secretu k arata asta fara aer fara sa se dezlipeasca dupa atata vreme plss

    RăspundețiȘtergere