Salut! Sunt Andre din Brasov, am 21 ani si lucrez in domeniul unghiutelor de aproximativ 1 an si jumatate . Aici puteti viziona diverse modele pentru inspiratie, articole interesante cu/despre unghii, tutoriale facute de mine pentru cele ce nu cunosc aceasta tehnica si multe altele. Pentru cele interesate aplic unghii tehnice, tips sau constructie cu gel cu materiale de calitate la domiciliul meu. Puteti vedea poze pentru a va convinge, la sectiunea "Produsele mele".

Va astept cu prietenie pe id-ul de mess: unghii_andre sau pentru mai multe informatii la 0751 336 487.

Pupici :)

vineri, 11 martie 2011

Azi am avut un mic ajutor ..... sau NU :))

Să nu credeți că nu-mi ador pisicul , dar uneori e de-a dreptul enervantă. Noaptea o țin cu forța în pat numai să stea și cu mine și când nu am nevoie de ea, hop țop se cațără pe lampă și aspirator de nu mai ai loc de ea. Însa pe clienta mea nu pare sa o deranjeze :))

Așadar:



6 comentarii:

  1. Cel mai complet forum gratuit cu si despre manichiura ta din Romania http://forum.nail-art-manufacturer.com Inscrie-te acum gratuit!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce pisic adorabil ai :D...vrea sa-ti fure meseria :))...pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Andre te rog sa ma scuzi ca te deranjez am si eu nevoie de putin ajutor...as vrea sa urmez si eu un curs pt unghii tehnice si nu stiu ce firma sa aleg...tu cursul carei firme l ai urmat?janet?as dorii sa urmez un curs bunut sa raman cu ceva dupa ,care crezi ca ar f mai bun?ce geluri imi recomanzi?in trecut am impresia sper sa nu gresesc ca lucrai cu janet...ce parere ai despre ele?sunt bunute?sau esti mai multumita de Crystal Nails?iti multumesc mult de tot astept mesajul tau si sper sa nu te f deranjat....te pup(ana)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am facut cursul de unghii la Christine Valmy. Asta nu inseamna ca a si fost ok la el.
    Nu stiu ce sa iti recomand. Cand faci un curs trebuie sa tii cont de mai multe lucruri. Cat esti dispusa sa platesti, unde vrei sa il faci- la tine in oras sau ai merge si in alt oras, iti trebuie diploma neaparat (ar putea eventual sa te invete o manichiurista cu experienta daca nu ai nevoie de diploma) etc.

    Iar despre geluri, la ce fel de geluri te referi? Se simte diferenta intre geluri colorate, cu sclipici, de constructie sau aderenta?

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt din Constanta...aici din cate am inteles sunt cei d l janet(2 sapt) si cei d l nail creation (1 sapt)...daca ai auzit u despre vre un curs mai bun nu este musai in constanta si in bucuresti poate f este ok pt mine...cat despre geluri m am referit l cele de baza, constructie, finish.....mc mult de raspuns:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai putea sa faci la Tiger Nails, ei pe langa produse de calitate iti ofera si suport tehnic.

    Pupici

    RăspundețiȘtergere