Salut! Sunt Andre din Brasov, am 21 ani si lucrez in domeniul unghiutelor de aproximativ 1 an si jumatate . Aici puteti viziona diverse modele pentru inspiratie, articole interesante cu/despre unghii, tutoriale facute de mine pentru cele ce nu cunosc aceasta tehnica si multe altele. Pentru cele interesate aplic unghii tehnice, tips sau constructie cu gel cu materiale de calitate la domiciliul meu. Puteti vedea poze pentru a va convinge, la sectiunea "Produsele mele".

Va astept cu prietenie pe id-ul de mess: unghii_andre sau pentru mai multe informatii la 0751 336 487.

Pupici :)

vineri, 25 iunie 2010

M-am gandit sa fac un tutorial si cu pusul unghiutelor de la a la z si iata ce a iesit:

1. Curatam foarte bine unghia, nail prep, lipim tipsul




2. Facem aderenta intre tips si unghia naturala



3. Dam primul strat de gel pentru aderenta



4. Gelul minune:



5. Facem un french din sclipici in felul urmator:



6. Corectam "zambetul" frenchului:



7. Facem constructia unghiei



8. Pilim, uniformizam si dam o forma frumoasa unghiei. In acest stadiu, majoritatea clientelor se sperie si nu inteleg treaba cu sclipiciul :)



9. Incepem sa facem modelul ...



10. Continuam cu detaliile:



11. Urmeaza gelul de luciu, ulei de cuticule si nu in ultimul rand multumiri clientei pentru rabdare :D

4 comentarii:

  1. andre ..
    pui sclipiciul dupa ce ai scos unghiile cu aderenta?si usuci din nou ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum fac asa: aderenta, lampa, strat subtire de constructie, bag in sclipici, lampa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Andre, si eu imi fac manichiura cu gel singura acasa, in schimb nu pot sa pun tipsurile corect. Nu ma refer la faptul ca nu stau lipite, ci se vede diferenta intre tips si unghia naturala, exact ca in prima poza. Degeaba tot pilesc si pilesc...poti sa imi spui cum sa le pilesc corect? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ai putea face o postare cu step by step de intretinere a unghiilor cu tips? :-s Mersi

    RăspundețiȘtergere