Salut! Sunt Andre din Brasov, am 21 ani si lucrez in domeniul unghiutelor de aproximativ 1 an si jumatate . Aici puteti viziona diverse modele pentru inspiratie, articole interesante cu/despre unghii, tutoriale facute de mine pentru cele ce nu cunosc aceasta tehnica si multe altele. Pentru cele interesate aplic unghii tehnice, tips sau constructie cu gel cu materiale de calitate la domiciliul meu. Puteti vedea poze pentru a va convinge, la sectiunea "Produsele mele".

Va astept cu prietenie pe id-ul de mess: unghii_andre sau pentru mai multe informatii la 0751 336 487.

Pupici :)

joi, 15 aprilie 2010

CONCURS APRILIE

Pentru ca imi place sa-mi fac treaba cat mai bine , cat mai frumos si in special pe placul tuturor clientelor mele si nu numai, propun realizarea unui concurs prin care puteti castiga o manichiura cu gel, cu orice fel de model inclus.



Concursul se va desfasura in perioada 15 aprilie - 15 mai 2010


CONDITII DE PARTICIPARE:

1. Sa aveti domiciliul in Brasov
2. Trebuie sa-mi trimiteti un mail (unghii_andre@yahoo.com) cu un model preferat de nail art, care fie vi-l doriti pe unghiutele dvs. , fie v-a fascinat prin arta, impreuna cu NUMELE SI PRENUMELE, DATA NASTERII, NUMAR DE TELEFON, ADRESA DE EMAIL.
3. Sa imi scrieti cateva randuri despre parerea voastra despre unghiile tehnice (forma, model, simple, electrice, o intamplare placuta, neplacuta), intr-un cuvant, orice vreti sa-mi impartasiti.
4. Pentru ca acest concurs sa aibe loc, trebuie sa se inscrie minim 10 participante.

Fiecare participanta va primi un numar, in functie de ordinea inscrierii, iar pe data de 16.05.2010 va fi afisata lista cu toate concurentele si numarele atribuite, iar pe 17.05.2010 voi alege un numar random cu ajutorul random.org, in acest fel toate aveti sanse egale. Pentru a nu exista incertitudini voi face si un print screen cu numarul ales.


Mult succes dragele mele!

3 comentarii: